Pages

Your favorite shinee member?

Diberdayakan oleh Blogger.

appa saja yang ak suka::

  • _akU suKa ng,nEt
  • _akU suka mBaca
  • _aku suka mAem
  • _aku sUka enda Ungu
  • _aku suka Ungu baNd
Foto Saya
Mrs Minho ^^
im just an ordinary girl who loves justin bieber and SHINee so much :) i am 1 year at SHS 1 Pekalongan :) ingin tau lebih lanjut?? follow me :)
Lihat profil lengkapku

Cari Blog Ini

Minha lista de blogs

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "

cerita bersamamu , Aa :* part 33

Adel : elo ga nysul? Hehe
ak : haha mana ada cewe yang mau sama gue :( *pasha bodo ah! Bnyak org yg ngantri kmu juga!*
adel : hahah masag ga ada ?
Ak : lha sapa coba? Elo aja pasti gamau . . Ups . Maaf :D
adel : siapa yg blg?:p
ak : ya guelah
adel : haha tapi elo salah thu . Hihi
ak : salah gmana?
Adel : gapapa gapapa , haha
ak : ohh . .
Adel : hmm kalo gue mau ? :p
ak : msag? Bener del?
Adel : gatau dah :p
barusan aku mau jwab, eh dy kabur . Daripada disini, mending mbuntuti adel dah , ahihi

***
(aku=ocha)

pelajaran trakhir ithu pnuh pndritaan . Uda laper, ngantuk, capek , guruny aneh . Ckckck , padahal mua murid gaada yg merhatiin ithu guru . Eh dy tetep nyerocos . Mending tidur dah . "puk" sbuah krtas mendarat d mejaku . Ku tengok blakang , kanan , kiri, andra trsnyum kpdaku . Argh! Aku langsung memalingkan muka . Ku buka kertas tadi . "elo ocha y? Lam knal . Bole minta no hp?" argh! Andra sialan! Ga penting bnget ! Aku langsung mmbuang kertas tadi ke bwah meja. Ku ambil hp, dan mulai berfb.an ria . "puk" kertas datang lagy . Argh! Tanpa kubaca, ithu krtas lngsung ku buang . Lanjut lagy . Kubuka beranda. Di deretan tratas tertulis.

Pasha dodol
"cintaku telah tertambat mati untukmu , dewi senyum ku <3"

pasha update status. Dewi senyum? Siapa? Pasha udah punya yg baru? ? Seketika aku lemas. Segituny dy sama aku . Jadi apa maksudny waktu di cium aku? Apa apa? Bener kata azkia! Dy emang cowo ga bener! Huhuhu . Air mataku mengalir . Sakit sekali hati ni !

To be continue :'(

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komentar:

Posting Komentar

Visitors

Online Visitors

Total Tayangan Halaman

Entri Populer

Followers